Uvijek sigurne i provjerene informacije!

Voda na Mjesecu: Rusi znaju od 2010. godine, Amerikanci odbijali da povjeruju

Informacije o prisustvu vode na osvjetljenoj strani Mjeseca nisu novost, jer je ruskim naučnicima to poznato od 2010. godine, ali su američke kolege odbijale da u to povjeruju, izjavio je šef laboratorije svemirske gama-spektroskopije pri Institutu za svemirska istraživanja Ruske akademije nauka Igor Mitrofanov.

Prema njegovim riječima, to je otkrio još 2009. godine ruski instrument Lend, koji je nastao u saradnji sa Sjedinjenim Američkim Državama i montiran je na američkom mjesečevom satelitu LRO, ali američke kolege tada nisu vjerovale ruskim naučnicima.

“Prvobitni američki koncept bio je da se voda na polovima nalazi samo u konstantno neosvjetljenim kraterima, a kada smo počeli eksperiment Lend na američkom LRO vidjeli smo znake prisustva vode i na redovno osvjetljenoj površini Mjeseca”, rekao je Mitrofanov, prenosi Sputnik.

Dodao je da su američki naučnici i dalje smatrali da tamo ne može biti vode, a mišljenje nisu promijenili ni kada su ruski naučnici u časopisu “Science” objavili ono što su videli.

“Sada su i oni došli do tog velikog otkrića, vidjeli su da na osvjetljenoj površini Mjeseca ima vode. Još jedan veliki uspjeh američke nauke, čestitam im”, prokomentarisao je Mitrofanov saopštenje NASA-e o velikom otkriću.